Miért éri meg Ausztriában hirdetni?

Írta Baloghné Svercsok Márta ,készült: január 9, 2013 Hozzászólások

Miért éri meg Ausztriában hirdetni?,,Hirdessen, reklámozzon” a csapból is ez folyik manapság. De a lényeg, hogy ez Önnek miért előnyös és miért lenne megtérülő, valamint, hogy hol hirdessen arról már kevésbé szólnak… A következő bejegyzéseinkben közzé tesszük, pontosan miért is érdemes Önnek és vállalkozásának közvetlen szomszédunkban, Ausztriában hirdetni és cégének hírnevét öregbítenie.

Miért pont Ausztria?

Érdemes elsősorban azt figyelembe venni, hogy földrajzi adottságainkat tekintve rendkívül kedvező régióban élünk, hiszen néhány kilométerre nyugatra már németül beszélnek. Ausztriában pedig olyan fizetőképes keresletet találhatunk, akiknek – mint azt az évek, évtizedek is mutatják – van igényük a magyar termékekre, szolgáltatásokra, és előszeretettel veszik azokat igénybe Sopronban, Mosonmagyaróváron, és az egész határ menti, illetve az egész régióban, sőt akár az ország területén.

Gondoljon bele, aki nem költ reklámra csak azért, hogy pénzt spóroljon meg, ő gyakorlatilag pontosan annyit tesz, mint amikor időmegtakarítás céljából megállítja az óráját.

Jó – jó, de az én cégem…

Legyen Önnek akár fodrász, akár éttermi, vagy bármilyen más szolgáltatáshoz, kereskedelemhez kapcsolódó vállalkozása, ha rajzol egy néhány kilométeres képzeletbeli sugarú kört, bizonyára azt látja, hogy ez a kör nem csupán magyarországi területeket foglal magában. Mi több, megeshet, hogy a körnek nagyobb része hazánkon kívül esik. Ezt az adottságot semmiképpen sem hátrányként kellene megélni, hanem előnyként. Vegyünk néhány példát, akik mertek Ausztriában hirdetni!

  • Egy soproni szemvizsgálattal, szemüvegkészítéssel, kontaktlencsékkel foglalkozó üzlet forgalma a külföldi hirdetéseket követően néhány hónap alatt eleinte másfélszeresére, majd napjainkra már több mint a duplájára növekedett.
  • Egy Fertődhöz közeli autó szervizzel foglakozó vállalkozásnak újabb munkatársakat kellett felvennie, hogy a megnövekedett igényeket kiszolgálja!

Mindezt azért, mert felismerték, hogy az országokat elválasztó határ többé már nem hátrány, hanem előny és bizony ki is használták ezt. Bizonyára Önnek sem mindegy, mekkora profitot termel cége havonta, évente.

Magyar vállalkozások az élen!

Vegyük sorra, miért kedveltek a magyarok által nyújtott szolgáltatások, termékek:

  1. Az, hogy az osztrák emberek szeretik a mosonmagyaróvári, soproni és a határ menti vállalkozások nyújtotta lehetőségeket, nem rejlik másban, mint abban, hogy a magyar piacon szinte minden szolgáltatás terén optimálisabb ár-érték aránnyal szembesülnek a saját piacukhoz képest. Ezt a fajta előnyünket nagy hiba lenne kiaknázatlanul hagyni.
  2. Szem előtt kell tartanunk továbbá, hogy a magyar cégek rendkívül komoly alternatívái lehetnek a külföldinek, hiszen minden vállalkozás törekszik a legjobb minőség mellett a legjobb profitot hozó üzletek kialakítására, és ez az árfekvés az osztrák állampolgárok számára is megfelelőnek bizonyul az ausztriai árakhoz képest, a minőségről nem is beszélve.

Hogy mit veszíthet, ha nem használja ki ezt a lehetőséget? Elsőként azt, hogy egy hatalmas potenciális célközönséget „dob el” nemes egyszerűséggel kényelemből csupán azért, mert a határ egy visszatartó akadálynak tűnhet, holott Ausztriában hirdetni  számunkra inkább előnyt kovácsolhat jelen helyzetben.

Ha csak a szomszéd tartományt vesszük figyelembe, Burgenland hozzávetőlegesen egy háromszázezer főt kóstáló lehetséges vásárlóerő elszalasztását eredményezi. És ez csupán a jéghegy csúcsa.

Ausztriában hirdetni jó befektetés

Egy megfelelően, és igényesen kidolgozott hirdetés nyomán nem csupán azoknak a személyeknek marad meg emlékezetében az Ön vállalkozásának neve akik Önnél költötte el a pénzét, hanem az illetők további ismerőseiknek is ajánlják cégét, illetve az ügyes szakembert!

Nem hiába említik, hogy a legjobb és leghatásosabb ajánlólevél nem más, mint a szóbeli ajánlás, ez külföldön sincs másként, különösképp tőlünk nyugatra! Ha egyszer igénybe vették az Ön szolgáltatásait, és elégedettek voltak, jó esély van rá, hogy a jövőben is megismétlődik ez, főleg ha egy jól felépített marketing tevékenységgel párosul.

Pozitív élményeiket bizonyára továbbadják ismeretségi körükben a vevők. Ezáltal vállalkozásának, megrendeléseinek száma jókora növekedést hozhat, ami természetesen indukálja a jelentős bevétel-növekedését is.

Döntse el, érdemes-e egy kis ráfordítással tenni egy nagy lépést annak irányába, hogy egy potenciális új, fizetőképes célpiacot is bevonjon vállalkozásának vevőkörébe, amely jó eséllyel nem csupán megtérülő, hanem jócskán jövedelmező is lesz.

Itt tud ajánlatot kérni

Hide me
Amit feltétlenül el kell olvasnia, mielőtt Ausztriában hirdet...
Show me